Ibland är livet surt!

Denna vår hade ju mina pumps från Pura Lopez varit jättefina. Färgen känns modern och blomapplikationen tycker jag är sååå fin. Jag provade dem nyss och resultatet var nedslående, jag fick med nöd och näppe i högerfoten (min "lillefot"), vänsterfoten var ingen idé att testa ens. Vad ledsen jag blir! Hade det iofs på känn eftersom de har varit på gränsen till små förut och mina fötter tyvärr blev lite större när jag var gravid och de har inte blivit mindre igen. Alla mina skor som var små före är numera FÖR små. :'(

I garderoben gör de ingen glad, kan undra om jag ska försöka sälja dem? :/



Pumps i gammalrosa/beigerosa äkta mocka ca 9 cm hög klack, stl 36, från Pura Lopez. Bye bye darlings? :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0