Vardagslyx

Jag är mycket för det där lilla extra i vardagen, det är ju ändå vardag fem dagar av sju. Ett tips om nåt som verkligen känns smålyxigt varje dag är en såpass simpel sak som tvål. I mitt badrum har jag satsat på Molton Brown, deras tvålar är helt fantastiska. De sprider väldoft i badrummet bara av att du tvättar händerna, tvålen är jättedryg och mina halvkänsliga händer blir inte torra av tvålen. Dessutom har jag ett set med handcreme också, den gör händerna mjuka och väldoftande länge. Mina gäster uppskattar att det finns creme också. Molton Brown finns bl a på NK och Åhléns, deras hemsida hittar ni här.


Molton Brown tvål och handcreme i doften Thai vert, mmm! De är väldigt dryga och räcker lääänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0