Converse!

Är det nåt man ska plocka fram på våren så är det ju sina Converse! Vissa går i sina året om men jag tycker snö och slask är lite väl mycket att utsätta Converseklädda fötter för. Kunde inte låta bli att köpa ett par klassiskt röda "First Star" till min dotter och nej, hon har inte gått ett enda steg i dem och nu är de urvuxna, tyvärr. Men fina är de och sparas ska de.


Röda Converse "First star" stl 18.

Själv är jag lite sugen på att skaffa mig ett par nya fina:

Converse All Star gold metallic. Finns här.

Kommentarer
Postat av: Annika

Gud va söta dom små är!

2011-02-01 @ 19:14:08
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag googlade på first star converse och då hittade jag detta inlägg. Vet du var man kan få tag i röda babyconverse? Hittar bara vita, blåa, rosa och svarta överallt.. men inga röda. Dom är ju så söt!

2011-03-25 @ 07:59:05
URL: http://kerfstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0