Mulberry + tofsar = sant!

Tofsar är utsmyckningen #1 just nu, man ser dem överallt. Tofsar har tagit tronen från döskallar, tror jag bestämt, för ett par tre år sen var ju precis allt prytt med döskallar. Jag har inget emot tofsar, tycker att det är rätt stiligt (undantaget kombinationen turkosa tubsockar i vita tofsloafers à la -87). Men ibland undrar jag om Maria Montazami är med och pyntar precis överallt? ;)

Mulberry har en del tofsar bland sina nyheter, tjusigt men dyyyrt!


Mulberry Bayswater oversized tote, Oak silky snake print. Går loss på sisådär 11 000 spänn bara...


Mulberry Cory tote, English plum snake embossed. Den här är mycket nära det jag letat efter i kategorin "handväska med färg". Det är mest bara priset som är lite väl långt ifrån. 11 000 är några laxar över budget, tyvärr. :(


Kommentarer
Postat av: Enna

Ja märkesväskor är dyra:) Min Dior väska var dyrare än dom väskorna! :) Du får spara ? :)

2011-02-15 @ 15:42:40
URL: http://ennizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0