Ojdå!

Helgen gick fort, och nåt bloggande hanns inte med. Men nu är det dags för nya tag, en grå måndag med snöblandat regn (jajamen, utanför mitt fönster så...) måste få nån motvikt!

Nilsons hemsida finns kategorin "promenadskor," vilket jag tycker är en smått rolig benämning eftersom min inre syn ger mig bilden av ett strävsamt gammalt par i beige med fotriktiga Eccoskor som är ute på söndagspromenad, där hittade jag iaf de här, inte så beige:


Vagabond Estel, skinnsko med snörning, nätt och fin men med lite attityd ändå!

Sen sprang jag på dessa på Biancos sida. Ambivalensen flödar, gillar jag dem eller tycker jag bara att de är klumpiga, skrikiga skor? Jag hade nog föredragit om även klacken var röd... vad tycker du?

Bianco Lone shoe, lila satinklädd sko med hög platå och klossklack. Jag börjar tröttna på platå men klossklack känns kul igen! Men det är det där med färgerna... Yay or nay?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

NAY!!

2011-02-08 @ 09:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0