Att gå på jakt med syrran...

Jag och min ena syrra har upptäckt något väldigt knasigt när vi är ute och shoppar. Det slår aldrig fel. Oftast är det den ena av oss som är på jakt efter något och den andra som följer med som sällskap - den som letar hittar inget och den som är med som sällskap shoppar järnet!  Irriterande? Tja, men också lite kul. Jag behöver nog lägga till detaljen att det oftast är jag som letar ...gissa vem som shoppar? :D

Senast hon var med mig på skojakt letade jag (ehm, jag letar fortfarande...) efter ett par snygga pumps i svart läder. Letade på rean men gissa vad jag hittade bland vårnyheterna? Ett par skönheter från Replay. Problemet var bara att i 36 var de för små för mig men 37:orna var givetvis för stora (det där händer rätt ofta...). Jag ser att de finns i 35, visar syrran som provar och... de sitter givetvis som en smäck på hennes fötter! Behöver jag lägga till ett de numera bor hemma hos henne? Så kan det gå...


Replay "Libbye", svart läder med nitar, ca 11 cm hög klack, inbyggd platå. Enligt syrran har de så skön passform att hon kan löpträna i dem... Jag är inte avundsjuk alls, absoluuuut inte. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0