Favoriter i gömmorna

Tänkte visa ett par av mina mest älskade skor. De används inte jätteflitigt just nu men jag älskar dem och kommer aldrig att göra mig av med dem. De fungerar till mycket mer än man tror i klädväg och kan piffa till en grå dag på jobbet i ett nafs. Jag köpte dem på rea på rea på Bianco för flera år sen, det var en sån där gång när jag absolut inte letade efter skor men bara sprang på dem, provade dem, de satt som en smäck och det gick bara inte att låta bli att köpa dem. Tror jag gav hundrafemtio spänn för dem eller nåt...



De är i grön mocka med brun träklack i bekväm höjd. Storlek 37, ganska små i storleken. De är lite som dansskor i stilen och jag tror nästan att lästen är efter dansskor eftersom de är så otroligt sköna att gå i. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0