My Michael

Förra senvåren köpte jag den här väskan från Michael Kors, har använt den en del, men inte så mycket som jag kunde önska. Anledningen till det är att jag oftast har med mig min dotter i barnvagn när jag är iväg och då är den inte så praktisk. Då har jag allt i min "skötväska" från Ceannis istället (från början min jobbväska - jag visar den i ett annat inlägg). Men jag gillar verkligen min Michael Kors, den är mycket min stil och lagom stor.


Michael Kors Camden medium shoulder bag, svart läder med silverfärgade metalldetaljer. Köpt på NK våren 2010.

Denna våren är jag sugen på att skaffa en ny väska, vill egentligen ha nåt liknande denna, men med nån färg. Har i princip bara svarta väskor... Tips? Mottages tacksamt! :)

(Jag ska bli bättre på att lägga in egna foton, ligger lite efter med fotograferandet bara...)

Kommentarer
Postat av: karin

riktigt fin väska!

2011-01-27 @ 10:07:20
URL: http://styleandthecity.se
Postat av: Lovely

Tack Karin! :)

2011-01-27 @ 15:20:59
URL: http://lovelyshoebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0