Rosetter rosetter rosetter!

Jag har länge varit totalt anti allt som har haft rosetter på, har avskytt rosetter. Men det har vänt, jag gillar det mer och mer, speciellt på skor! Rosetter är festfint så det förslår och jag gillar verkligen när man sätter rosetten bak på hälen på skorna. Steve Madden har dessa snyggingar:



Steve Madden Bowtiie, 12 cm klack med 2,5 cm inbyggd platå, de svarta är i läder, de beige i nubuck (slipad mocka), finns även i röd nubuck. Så tjusiga!

Och den här söta skon hittar du på ASOS:

Posh Bow heeled shoe, från ASOS, textilsko med 13 cm hög klack med 3,5 cm inbyggd platå.

Kommentarer
Postat av: emmi

- haha aww. men har du två hundralappar över tycker jag absolut du ska köpa kjolen! riktigt kap!

2011-01-30 @ 19:55:12
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0