Ska jag bara ge upp?

Jag har varit ute några gånger den senaste tiden, på jakt efter ett par skor. Eftersom det är reatider hade ju ett reafynd suttit fint men en nyhet till ordinariepris spelar ingen roll, det viktigaste är att jag hittar skor som uppfyller några kriterier. Har hittills kammat noll och förstår egentligen inte varför.

Det jag söker är följande: Ett par snygga pumps i svart läder, gärna med lite platå och en inte alltför klumpig klack. I storlek 36 eller 37 beroende på läst. Nåt åt det här hållet:


Yves Sain Laurent Tibute 90 Pump. Hur snygg som helst och precis vad jag letar efter. Men $760 är en smula över budget, tyvärr...

Varför kan jag inte hitta några liknande? Jag letar ju egentligen efter en ganska basic sko. Funderar på att ge upp, vem vet, då kanske de bara trillar ner över mig en morgon. Täääänk att vakna så, aaaah! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0