Sommarlängtan och återblick

Det har varit en lång vinter. Längtar efter sol och vår men mest till sommar. Våren är härlig eftersom man vet att man har hela sommaren framför sig, men... det finns inget som går upp mot sommar. Ett par somrar i rad har jag trippat omkring en del i dessa sandaletter från Tiamo, skön klackhöjd, lite bling och nitar, passar till jeans som kjol och allt däremellan. Ska sikta på ett par nya sandaletter i år men dessa får gärna hänga med en säsong till, ska bara hitta en nit på Panduro eller nåt för att ersätta en tappad.


Tiamo, ca 8 cm klack i lack, remmar i fejkläder med nitar och bling. Enda paret skor jag har som är i fejkskinn, är väldigt anti det av bekvämlighetsskäl men dessa slapp igenom och funkar, kanske för att det är ett par remsandaletter just. Ska renovera dem lite, nya klackar och en ny nit som sagt, sen är de fit for fight igen. :)

Kommentarer
Postat av: Reb

Så många fina skor! :) Älska!

Tycker om din blogg, men du borde göra en omröstning till den, jag gör mina omröstningar på http://www.valresultatet.se till min blogg. Blir rolig aktivitet för oss läsare :)



Men dessa skorna var ju bara helt otroliga :)

2011-01-28 @ 10:30:55
Postat av: Lovely

Tack! Vad kul att du gillar min blogg, och tack för tipset, får se om jag fixar en omröstning, du får hålla utkik. :)

2011-01-28 @ 10:59:43
URL: http://lovelyshoebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0